محصول جدید بیمه دی با نام «زندگی بهادار»، بیمهنامهای خلاقانه و متصل به صندوقهای مالی است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میعاد از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، علی بنیادی نائینی اظهار کرد: رشد صنعت بیمه و توسعه ضریب نفوذ آن، راهکارهای مختلفی دارد که یکی از آنها، توسعه محصولات نوین بیمهای است.
وی گفت: بیمه مرکزی ج.ا.ا در سال ۱۴۰۲ به ۲۱ محصول جدید و در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ به ۱۵ محصول جدید بیمهای مجوز اعطاء کرده که این موضوع حاکی از اهتمام شرکتهای بیمهای و نهاد ناظر بر این موضوع است.
دکتر بنیادی ضمن اشاره به پویایی بیمه دی، این شرکت را مجموعهای نوآور قلمداد و اظهار کرد: یکی از این محصولات نوین و خلاقانهای که مورد توجه و تأیید بیمه مرکزی قرار گرفت، بیمهنامه «زندگی بهادار» است که از سوی شرکت بیمه دی مطرح و پیشنهاد شد. اتصال این بیمهنامه به داراییهای مردم از طریق صندوقهای مالی، مانند صندوق طلا، صندوق مسکن و صندوقهای سهامی مهمترین ویژگی این بیمهنامه است.
وی افزود: باید در نظر داشت که بیمههای زندگی در عرصه خردهفروشی تعریف میشوند و توسعه بیمههای زندگی به سبب همین ویژگی، موجب توسعه پایدار درآمدی شرکتهای بیمهای خواهند شد. توجه بیمه دی به این موضوع مهم، سبب شده تا این شرکت در کنار کارهای مهم و قراردادهای بزرگی که منعقد کرده، خرده فروشی را نیز از نظر دور ندارد و از طریق ارائه محصول جدید «زندگی بهادار» نسبت به این موضوع اهتمام ورزد و فعالیت خود در راستای جریال درآمدی پایدار را قوت بخشد.
بیمه دی در یک نگاه
شرکت بیمه دی با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه ای متنوع به اقشار مختلف جامعه بوده و در همین راستا در حال حاضر با ۵.۹۵۰ میلیارد ریال سرمایه ثبت شده و همچنین تولید حق بیمه در هشت ماهه ابتدایی سال جاری معادل ۱۵.۲ میلیارد ریال و برخورداری از بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه (سطح ۱ توانگری با نسبت ۱۲۹) از منظر سهم بازار حائز جایگاه چهارم در بین ۳۳ شرکت فعال در این صنعت می باشد.
در حال حاضر بیش از دو میلیون بیمه شده در سراسر کشور که قریب به ۱۱.۵ در صد بازار بیمه درمان تکمیلی را شامل می شوند، خدمات بیمه ای خود را از شرکت بیمه دی دریافت نموده و به همین منظور ، این شرکت زیر ساخت فناوری مناسبی را از طریق همکاری گسترده با مراکز طرف قرار داد (بیش از ۹.۹۰۰ مرکز ) به گونه ای فراهم نموده است که بیمه شدگان بدون نیاز به معرفی نامه کتبی ، خدمات درمانی خود را به صورت آنلاین از این مراکز دریافت می دارند.
شانزدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) که به عنوان بزرگترین و با سابقهترین رویداد حوزه مالی، سرمایهگذاری و فناوریهای مالی کشور در دو دهه اخیر است، تا۲۲ مرداد پذیرای مخاطبان و علاقه مندان از این رویداد بزرگ ملی، بورس و بیمه است.
این نمایشگاه بینالملی در سالهای اخیر، به یکی از مهمترین و پربازدیدترین رویدادهای اقتصادی منطقه غرب آسیا تبدیل شده است و در شانزدهمین دوره خود با ارائه کارگاهها، سمینارها و نشستهای تخصصی، نقش مهمی در ارتقای سطح دانش و آگاهی شرکتکنندگان و بازدیدکنندگان ایفا میکند.
از مهمترین اهداف این نمایشگاه که در راستای معرفی قابلیتها، دستاوردها و همافزایی میان نهادهای مالی داخلی و خارجی برگزار میشود، شامل ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی های کشور در زمینه صنعت مالی، آشنایی شرکتها و سازمان های ایرانی با آخرین فناوری های جهان در موضوع نمایشگاه، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، توسعه فرهنگ تعاملی به واسطه برقراری ارتباط مستقیم و جلب اعتماد عمومی، جمع آوری نقدینگیهای سرگردان در جامعه و سوقدهی به مسیرهای سازنده از طریق پسانداز در بانکهاست.
بیمه:
امروز آحاد افراد جامعه خود را در معرض انواع مخاطرات می بینند و برای مدیریت آن به انواع خدمات بیمه ای نیاز دارند. روند روبه رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور خود نشان دهنده فرصت ها و زمینه های افزایش نقش بیمه در اقتصاد و توسعه کشور است. صنعت بیمه به عنوان یک نهاد حمایتی و مالی توانایی توسعه انواع خدمات حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی را فراهم آورد. صنعت بیمه اثرگذارترین نهاد حمایتی و اجتماعی در لایه های مختلف جامعه از فرد، خانواده، کسب و کارهای کوچک و بزرگ دولت در ایران می باشد.
نمایشگاه صنعت مالی ایران به مدت چهار روز برپا و تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ به کار خود ادامه خواهد داد. فعالان و علاقهمندان صنعت بیمه میتوانند در این مدت، از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر از غرفه بیمه دی در سالن شماره ۶ بازدید کنند.
خبرنگار: هاجر اسمعیل زاده پیربازاری