شهروندان شکایتهای خود را در تعزیرات غیرحضوری پیگیری کنند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میعاد از سازمان تعزیرات حکومتی، مرتضی قاسمی در گفتگویی با اشاره به ماده ۱۰۷ برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، افزود: سازمان تعزیرات حکومتی با هدف گسترش خدمات غیرحضوری، سرویس کد دستوری USSD را برای پیگیری شکایات شهروندان راه اندازی کرده است.
وی با اشاره به مصوبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: از این پس شهروندان میتوانند با شمارهگیری کد دستوری #۰۱۳۵*۴* نسبت به ثبت شکایت و پیگیری لحظهای وضعیت پرونده خود اقدام کنند.
مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان تعزیرات حکومتی به مزایای این خدمت غیرحضوری اشاره کرد و گفت: پس از ثبت شکواییه از طریق میز خدمت الکترونیکی، شهروندان با وارد کردن کد پیگیری ۱۰ رقمی در سامانه USSD، بدون نیاز به مراجعه حضوری، فرآیند رسیدگی به شکایت خود را دنبال خواهند کرد.
خبرنگار: محبوبه بهینه