تلاش بیمه دی در راستای سودآوری پایدار، ستودنی است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میعاد از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، علی استاد هاشمی افزود: بیمه دی در دوران جدید مدیریتی خود، سودآوری پایدار را در صدر برنامهها و اولویتهای خود قرار داده است.
وی گفت: در حال حاضر بیمه دی در جذب پرتفوی متنوع مانند بیمههای انرژی، عملکردی موفیقتآمیز داشته و چنانچه این روند رو به رشد را، نسبت به دیگر محصولات خود مانند “زندگی بهادار” محقق نماید، بر سرعت رشد و شکوفایی خود خواهد افزود.
استاد هاشمی با اشاره به دستاوردهای بیمه دی همچون ۲/۵ برابر کردن سودآوری نسبت به سال گذشته، دیجیتالی شدن فرآیندها و به روز کردن پرداخت خسارت، برآیند کلی شرکت را، همراه با موفقیت ارزیابی کرد.
بیمه دی در یک نگاه
شرکت بیمه دی با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه ای متنوع به اقشار مختلف جامعه بوده و در همین راستا در حال حاضر با ۵.۹۵۰ میلیارد ریال سرمایه ثبت شده و همچنین تولید حق بیمه در هشت ماهه ابتدایی سال جاری معادل ۱۵.۲ میلیارد ریال و برخورداری از بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه (سطح ۱ توانگری با نسبت ۱۲۹) از منظر سهم بازار حائز جایگاه چهارم در بین ۳۳ شرکت فعال در این صنعت می باشد.
در حال حاضر بیش از دو میلیون بیمه شده در سراسر کشور که قریب به ۱۱.۵ در صد بازار بیمه درمان تکمیلی را شامل می شوند، خدمات بیمه ای خود را از شرکت بیمه دی دریافت نموده و به همین منظور ، این شرکت زیر ساخت فناوری مناسبی را از طریق همکاری گسترده با مراکز طرف قرار داد (بیش از ۹.۹۰۰ مرکز ) به گونه ای فراهم نموده است که بیمه شدگان بدون نیاز به معرفی نامه کتبی ، خدمات درمانی خود را به صورت آنلاین از این مراکز دریافت می دارند.
همچنین ، در سال ۱۳۹۸ به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی، شرکت بیمه دی به عنوان رتبه نخست در گروه موسسات بیمه ای و رتبه سی و هفتم در بین صد شرکت برتر ایرانی برگزیده گردید و از منظر دو شاخص فروش و بهره وری کلیه عوامل در بین تمام شرکت های ایرانی در سالهای ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در جایگاه اول قرار گرفت.
شانزدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) که به عنوان بزرگترین و با سابقهترین رویداد حوزه مالی، سرمایهگذاری و فناوریهای مالی کشور در دو دهه اخیر است، تا۲۲ مرداد پذیرای مخاطبان و علاقه مندان از این رویداد بزرگ ملی، بورس و بیمه است.
این نمایشگاه بینالملی در سالهای اخیر، به یکی از مهمترین و پربازدیدترین رویدادهای اقتصادی منطقه غرب آسیا تبدیل شده است و در شانزدهمین دوره خود با ارائه کارگاهها، سمینارها و نشستهای تخصصی، نقش مهمی در ارتقای سطح دانش و آگاهی شرکتکنندگان و بازدیدکنندگان ایفا میکند.
از مهمترین اهداف این نمایشگاه که در راستای معرفی قابلیتها، دستاوردها و همافزایی میان نهادهای مالی داخلی و خارجی برگزار میشود، شامل ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی های کشور در زمینه صنعت مالی، آشنایی شرکتها و سازمان های ایرانی با آخرین فناوری های جهان در موضوع نمایشگاه، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، توسعه فرهنگ تعاملی به واسطه برقراری ارتباط مستقیم و جلب اعتماد عمومی، جمع آوری نقدینگیهای سرگردان در جامعه و سوقدهی به مسیرهای سازنده از طریق پسانداز در بانکهاست.
بیمه:
امروز آحاد افراد جامعه خود را در معرض انواع مخاطرات می بینند و برای مدیریت آن به انواع خدمات بیمه ای نیاز دارند. روند روبه رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور خود نشان دهنده فرصت ها و زمینه های افزایش نقش بیمه در اقتصاد و توسعه کشور است. صنعت بیمه به عنوان یک نهاد حمایتی و مالی توانایی توسعه انواع خدمات حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی را فراهم آورد. صنعت بیمه اثرگذارترین نهاد حمایتی و اجتماعی در لایه های مختلف جامعه از فرد، خانواده، کسب و کارهای کوچک و بزرگ دولت در ایران می باشد.
نمایشگاه صنعت مالی ایران به مدت چهار روز از ۱۹ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر و عصر امروز به کار خودش پایان داد. فعالان و علاقهمندان صنعت بیمه همه روزه میتوانستند در این مدت، از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر از غرفه بیمه دی در سالن شماره ۶ بازدید کنند.
خبرنگار: معصومه صفرخانلو